tirsdag 3. januar 2012

SMÅ VALG...

...
på jenterommet
Med en bror som har fått "nytt" rom,
tok det ikke lang tid før lillesøster også
ville ha litt forandring (eller var det mor?)


Uansett..., jeg er ikke vond å be!
Her er noen tanker... Bort med det søte rosa!
Nå kommer lyse grønne harlequinruter på en
av veggene, Oliver seng, en liten pult
og høyskap med en integrert liten
lesekrok og deilig saueskinn!
Hvite gulv skal det nok
også bli, om jeg får
det som jeg vil,
og det får
jeg nok
(hi hi)


Da ser jeg fram til litt
"ordning og reda" i løpet av våren!



6 kommentarer:

  1. det blir sikkert flott
    er også glad i litt alternativer til det supersøte helrosa på jenterom

    skal bli spennende å se

    SvarSlett
  2. Kult konsoll bord....det likte jeg! Og er også glad i andre farger på rommene til barna:)

    SvarSlett
  3. Inspirerende innlegg!!
    Du er utrolig flink med ideer, farger og løsninger. Gleder meg til å se;)
    Gode ideer liker jeg! Høyskap og kosekrok gleder jeg meg til å se.
    Lykke til med planleggingen!!

    Kristine ( som titter innom "hver" dag, men
    som ikke alltid legger igjen en
    kommentar. Digger din blogg!!! )

    SvarSlett
  4. Harleqinruter og saueskinn.Spennede krysninger:)
    jeg elsker å krysse materialer,så dette blir spennede å følge med på. Lykke til!
    En flott og inspirerende blogg du har.
    Hilsen Tove

    SvarSlett
  5. Hei Randi og godt nytt år til deg! Etter en liten bloggpause var det som vanlig både inspirerende og deiig å titte innom den fine bloggen din igjen:-) Takk for all inspirasjon og vakre bilder du deler.
    Et riktig godt og kreativt 2012 ønskes deg og dine, klem fra Karlotte

    SvarSlett
  6. Hello would you mind letting me know which hosting company you're working with?
    I've loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you suggest a good web hosting provider at a honest price?
    Thanks, I appreciate it!

    My weblog :: cna classes

    SvarSlett