mandag 2. januar 2012

JULA UT...

...
noe annet inn!
Det meste av "pynten" gikk i dag...
Det eneste som kan minne litt om jul nå,
er den lille julegrana som fortsatt står på spisebordet
Litt vintergrønt kan fortsatt gå, men etter at
nyttårsaften er avviklet kan jeg nesten ikke
vente med å kaste ut "julestasjet"
(...ikke at jeg pynter så mye, men allikevel... Det er
en befrielse, man starter liksom litt på nytt - igjen!)


Jeg har blitt litt hekta på
"one of a kind" produkter. Sammen med
strammere design som Tolix, Tolomeo, Eames,
Bestlite og Jielde skaper det spenninger i interiøret
Mitt siste tilskudd er et rosa-stripet teppe,
vevd i en fantastisk kvalitet og fargesammensetning!
For meg blir slike produkter små smykker...
Dette fant jeg hos Anouska
Det er kanskje synd at slike skatter blir
fraktet fra "hjemlandet", men jeg lover
å ta godt vare på det...

LOVE

3 kommentarer:

  1. Jeg digger stilen din, og det teppet i rosa vevd, wow stilig kombo:) hvor er det kjøpt, i Oslo?

    SvarSlett
  2. Elsker teppet ♥
    Digger bildene, du er PRO (som min sønn ville sagt, hehe)

    SvarSlett
  3. ..avslappet & fRESHT :D liker!

    SvarSlett