RoSaLiGa
Viser innlegg med etiketten
Sjø og hav
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
Sjø og hav
.
Vis alle innlegg
søndag 28. mars 2010
Båtliv, eller kanskje ikke...
Påska er ofte startskuddet for mange båtfolk. Jeg håper de fleste finner båten sin i bedre forfatning etter vinteren enn hva eierne av denne båten gjør....
Nå skal vi ta tak i søndagen her. Ut på tur store og små. Ønsker alle en fin Palmesøndag!
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)