Viser innlegg med etiketten Sjø og hav. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Sjø og hav. Vis alle innlegg

søndag 28. mars 2010

Båtliv, eller kanskje ikke...

Påska er ofte startskuddet for mange båtfolk. Jeg håper de fleste finner båten sin i bedre forfatning etter vinteren enn hva eierne av denne båten gjør....
 
Nå skal vi ta tak i søndagen her. Ut på tur store og små. Ønsker alle en fin Palmesøndag!