Viser innlegg med etiketten Butikk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Butikk. Vis alle innlegg

mandag 19. mars 2012

GUTTELUS...


...
har i
tillegg til nettbutikk,
åpnet en herlig GUTTELUS-butikk
i Lilleakerveien 30 ved siden av MALOU
(oppe ved den røde låven),
- og snart kommer det en fin-fin
café der oppe også...


I tillegg til klær, selger de
også mye lekkert "små-interiør"
fra blant andre ferm living... Søte
matboxer, puter, leker mm.


...og så har de en liten
rosa krok for små prinsesser...



Ta en tur innom!
Hyggelige jenter som driver butikken
og lekkert lokale...


tirsdag 13. mars 2012

GYLDNE TONER...

...
Enkelt
Estetikk før kvalitet!
Jeg ble så fornøyd da jeg endelig
fant denne "handsfree`n"
Faktisk er de ikke så ille
på lydkvaliteten heller, prisen
tatt i betrakning...(399,-)



Ingenting er vel som å lese et inspirerende
interiørblad og lytte til herlig musikk
sammen med en god kopp cafè au lait..(?)


Finnes i sort, gull og sølv
(Shoelounge - Hegdehaugsveien)


mandag 5. mars 2012

HAY...

...
innom
HAY
i Hegdehaugsveien i dag.
Ny "klipe" lampe og fargerike
innpakningsbånd i bomull på spole
At jeg ikke har vært der tidligre!
Hay har jo så masse fint...
Ta en titt på nettsiden


Har du ikke vært der?
Da anbefaler jeg at du tar
en tur... Rett over gaten
fra Shoulounge


mandag 27. februar 2012

...

Bare et lite tips:
Har du en hvit vegg eller et gutterom som trenger
en enkel "make-over"?
På Home&Cottage på CC-vest
får du nå hele denne serien for en
50-lapp pr. stk
(ordinær pris 649,-)
Selv om de har vært med en stund,
kan de kanskje gjøre nytten for seg på
en eller annen vegg?


det kaller jeg
en bargain

torsdag 26. januar 2012

I GÅR FORMIDDAG VAR DET...

...
fortsatt litt
kaos og uorden på standen hos
SENZE OF JOY. Det tar litt tid å komme i orden...
I dag ønsker vi derimot gamle og nye kunder velkommen!
Dere finner oss på:


Da sees vi kanskje
på Gave og Interiør messen
på Lillestrøm


onsdag 21. desember 2011

FERM LIVING...


...
på gulvet
i jeans-blå,grå og sort


Kjøpt hos
fermlivingshop



fredag 11. november 2011

RÅTT & SANSELIG FORTSETTELSE...


Her kommer
"juleforberedelsesbildene"
fra stylingen hos
RÅTT & SANSELIG


Hui, fredag og helg - igjen
NYT DEN...


søndag 6. november 2011

NYOPPDAGET...

...butikk...
"NEST"
I går var jeg så raskt innom
en nyoppdaget butikk (for min del iallefal)
som ligger vegg-i-vegg med Chicas &venner
i Jacob Aalls gate...
Jeg anbefaler virkelig å besøk den!
Sjarmerende og lys med
en herlig blanding av cupcakes, gaveartikler,
lamper, barnestasj mm. Jeg skal iallefall
tilbake og kjøpe både julegaver og pynt.
I posen med hjem havnet denne lille
lysestaken. Den er ikke stor,
men gleder desto mer...




onsdag 5. oktober 2011

HAPPY LIGHTS...


...på
RÅTT & SANSELIG
finner du nå denne lyslenken
med søte små "snø-baller"
Flere fargevalg, så ta
en titt og finn din
favoritt!
(399,-)


Passer på stua,
barnerommet, rundt vinduet,
speilet eller i en kurv...

...dekorative er de iallefall,
og lyser pent opp på sene høstkvelder

happy
høstferie


onsdag 6. juli 2011

TOLIX...


...
til inspirasjon


Skal du til VESTFOLD
i løpet av sommeren anbefaler
jeg å stikke innom
Rått&Sanselig


Jeg klarte ikke
å motstå...




mandag 14. februar 2011

DET BLIR LEKKERT....

når
viser sine produkter
i et "miljø"...


Jeg klarte ikke
å stå imot disse lin-putene i
big-size


Jeg regner med at i morgen
blir give-awayen
trukket...
(100 000 besøkende)

Det er fortsatt litt tid igjen,
så klikk deg inn
for å delta!


sov søtt



lørdag 4. desember 2010

SENSE of JOY...

Interiøret fra
SENSE of JOY
tiltaler meg... Jentene fra
HG-collection er superdyktige!
finner du produktene deres blant annet
hos HOME & COTTAGE og hos Hviit



Sjekk bare de herlige lyktene som sprer
lys og mønster på en fin måte

FINE TIL JUL ER DE OGSÅ
BÅDE I VINDUET  OG "TILBORDS"

NYT LØRDAGEN OG
KLE DEG GODT!


torsdag 25. november 2010

KALENDER...

Hvordan
skal adventskalenderen
se ut i år?


Jeg likte så godt denne
fra Ferm living, og den er nok
ikke så vanskelig å lage
selv heller


mandag 22. november 2010

BURSDAGSFEIRING

Om noen
uker er det duket
for bursdagsfeiring her hjemme
Jubilanten er en ivrig "hjelpekokk"
og kjøkkenet fra IKEA hadde
vært supert under trappa
i kjelleren..


Dette kan jammen bli
morsomt for mor også,
ser jeg...


GOD MORGEN, MANDAG...

I dag
tror jeg turen
gå til IKEA... Det brennes unna
en del lys i disse dager, så jeg trenger
påfyll i alle størrelser og varianter
I tillegg har jeg lagt min elsk på
disse te-lys-holderne som vil
bli fine på spisebordet...


Hei så lenge...

fredag 19. november 2010

GOD MORGEN, FREDAG!

Skal
man kjøpe noen
av julegavene fra nettet
i år, bør man kanskje begynne
å tenke på det snart....
(...skal de komme fram
i tide...)


Her er et par av mine favoritter
fra nettbutikken COOZIE
Da ønsker jeg alle
en super fredag!


torsdag 18. november 2010

BONDESJAKK...


BORD - DEKK DEG!


Tøff borddekking
fra BOLINA
Med skiferplater som
dekkebrikker....sammen med
et par kritt kan kanskje gjestene
spille bondesjakk mens de
venter på neste
servering


JEG ØNSKER ALLE
NYE OG GAMLE BESØKENDE
EN FIN KVELD


tirsdag 16. november 2010

DANSKE...

...ILVA
har masse fine
møbler til gode priser
Skal du en tur til Danmark
er det kanskje verdt en
tur innom?

Kanskje det er lurt å
ha med henger?


Fine naturprodukter


Tøffe puter


Små trær til bordet...


Skoskap i metall



torsdag 11. november 2010

ME ♡ YOU....


....and
"love is all you need"


Kanskje en liten "påminnelse"
til å henge over speilet eller knaggrekken?

Finnes i 3 forskjellige størrelser
hos RÅSA i Stavern...

Jeg har kjøpt den minste, og den skal
få henge over senga...

DRØM SØTT!