☆
søndagstur
endte nede ved sjøen.
Nå er det slutt med ski, staver og
store vinterklær for denne gang...
Det lå fortsatt et tynt islag på sjøen
- vinteren har ikke sluppet taket riktig ennå,
selv om enkelte vårtegn kjemper så godt de kan
mellom frostnetter og varmere dager...
søndagstur
endte nede ved sjøen.
Nå er det slutt med ski, staver og
store vinterklær for denne gang...
Det lå fortsatt et tynt islag på sjøen
- vinteren har ikke sluppet taket riktig ennå,
selv om enkelte vårtegn kjemper så godt de kan
mellom frostnetter og varmere dager...
Da er det plutselig mandag igjen...
Sola er oppe i dag også (her i Oslo iallefall..)
Da håper jeg du har hatt en fin og avslappende
helg, så du er frisk og rask til nye
spennende gjøremål...
☆
Sola er oppe i dag også (her i Oslo iallefall..)
Da håper jeg du har hatt en fin og avslappende
helg, så du er frisk og rask til nye
spennende gjøremål...
☆






























