Viser innlegg med etiketten Interiørbilder. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Interiørbilder. Vis alle innlegg

tirsdag 27. mars 2012

ROSA STJERNER OG "UGLER I MOSEN"...


...
selv om jeg alltid har ment
at papirstjerner hører advent og jula
til, synes jeg at denne i skarp fersken
har litt vår og sommer over seg...



Ugleputen fra by Nord og det
lille bordet er det siste tilkomne
på interiørfronten(Rått&Sanselig)
Grovstrikket pledd i bomull(SenzeofJoy)

Herlig når sola skinner inn
- det kjedelige er at vinduene ikke
er pusset....

 

tirsdag 13. mars 2012

PÅ SKRÅ...


...
med noen favoritter
Bambus koppen fra TineK med blyanter,
CANDLE-lyset fra H&M, "klemmelampen" fra HAY,
mine hvite små keramikk lykter, ZADIG&VOLTAIRE clutchen,
avisholderen i kartong og NUD ledniger med store
lyspærer fra Clas Ohlsson - som henger
rundt omkring på flere plasser... 


Jeg sirkulerer ofte på tingene
Inn i skapet - ut av skapet
Av og til er det de minste tingene
man blir mest glad i..

SOL UTE, SOL INNE

NYT TIRSDAGEN!






mandag 5. mars 2012

BoligLiv...

..................
LOVE
...



...de små "sure" gul-grønne
fargeklattene...er tiltrekkende
 Herlig!


(Bilder BoligLiv)

torsdag 2. februar 2012

WHO FOUND OTTO?

...
Jeg gjorde!
På Gave og interiørmessen
hadde de egen stand med lekre
vintage- og reproduserte interiørartikler
fra hele verden... Gleden var derfor stor da jeg
fant to puter (mulig sydd av gamle melsekker?) til under
halv pris i går. Ja, jeg vet... - hvor mange puter kan man
egentlig ha? Jeg tør vel egentlig ikke starte tellingen..
Uansett, fine er de og sammen med min gamle
MIMOU-pute i silke og paljetter
"blomstrer" de fint i 
sofaen til neste
puteskifte!




Gå inn
og bli inspirert
av siste
"Who found Otto"-funn!


mandag 8. august 2011

LEKKERT...

...
...hus fra Norge - til Danmark!



Varmt og delikat, gammelt og nytt,
lyst og lekkert...




Her hadde nok jeg trivdes


(Bilder hentet fra
BoligMagasinet)

søndag 31. oktober 2010

INSPIRERT ♡


ENKELTE
BILDER TITTER MAN
PÅ BÅDE TO OG TRE GANGER
AV OG TIL GLEMMER MAN DET ALDRI
DETTE ER ET BILDE SOM JEG SÅ
FOR EN TID TILBAKE. I HØST
DUKKET DET OPP I ET NYTT
INTERIØRBLAD OG JEG
BLE INSPIRERT
IGJEN...



...liker mixen...


...og den fine blandingen
av bilder..


..en personlig liten krok


(bildet er hentet fra et
interiørblad som jeg dessverre
ikke husker navnet på...)

tirsdag 28. september 2010

UNIKT OG PERSONLIG....

Jeg fallt 
totalt for dette
herlige  utrykket.
Det er en fin blanding
av nytt, gammelt og spesialbygget
interiør. Grovt og sart på samme tid.
(dette må jeg legge i "hytte-inspirasjonsmappen"


Grovt med enkelte sarte detaljer
Maskulint og feminint


Spesialbygde hyller alà benker
under vinduene


Smart idè å skru hjul under
en stubbe. Jeg må på jakt etter
en slik!


Grovt og tøft spisebord


Herlig bar-løsning

TOTALT ELSKER JEG
KONTRASTENE


Alle bildene er hentet fra
BO BEDRE nr.10 2010

mandag 20. september 2010

FINN PÅ finn.no

Av og til
sitter jeg og leter
etter go`biter på finn.no
Jeg kan drømme meg helt bort
i jakten på en gammel,
sjarmerende hytte

Ikke at det er aktuelt for
oss akkurat nå, men man
kan jo alltids
håpe....
(..en gang?)




(bilder hentet fra finn.no)

Gammel og sjarmerende
her hadde jeg trivdes

torsdag 9. september 2010

LYS OPP....

Nå når 
kveldene
har blitt mørkere
er en lysranke virkelig
å anbefale


Vår kommer fra R.O.O.M
 og er med sommerfugler

Den lyser opp i mørke
kroker og ligger for
øyeblikket oppe på
skapet i stuen



Helene Harefrøken har
også flyttet ned. Nå 
sitter hun på hyllen
og ønsker alle
velkommen 

fredag 3. september 2010

NY ENERGI...

Etter en
rask tur i skogen
kom jeg tilbake med ny
energi - stuen er ryddet
og klar til helgekos

H+H
HOME & HARMONY


NÅ venter 2.etage!

HEI OG HOPP

onsdag 1. september 2010

LIV & LYS

LIV & LYS
Ny bok som jeg fikk
hentet på posten i dag
1.opplag 2010, så den er
rimelig "fersk" og NY!

11 DANSKE BOLIGER




Denne anbefaler jeg sterkt til
alle interiørfrelste!

Ellers flyttet to nye hvite
TOLIX inn i går. Shabby på Frogner
har desverre opphørssalg i disse
dager og Tolix på salg er vanskelig
å fra...



Ha en fin "lille-lørdag"

☆ ☆ ☆

lørdag 28. august 2010

BLACK & WHITE

Litt
svarte og hvite
detaljer. På vår tur til
BOLINA i dag kom jeg over en
sort "bøtte" i tøy. Den fungerer
fint som potteskjuler for det lille
oliventreet. Julepynt fra Walther & Co
har jeg alltid vært svak for. Gkremmerhus 
med hvite perlermorssknapper til kr.10,-
Jeg kunne ikke la være... 
Og jepp, den grønne lykten som jeg
kjøpte her om dagen har fått seg en runde
med sprayboksen - ble sort den også gitt!


NÅ:
interiørblader
barna sover
ro i huset
hvitvin
tv

FORTSATT GOD KVELD!

BENGALAKK & TOVE ADMAN


Dagen i går
Fikk endelig malt
Hilmerbordet. Jeg 
endte opp med hvit bengalakk 
med glans 90. Det trenger nok et 
strøk til før jeg blir helt fornøyd, men 
nå har det iallefall blitt 
"skinnende hvitt"




Etter malingsrunden 
dro jeg til byen og fikk 
kjøpt en etterlengtet Tove Adman
betong lysestake


Nå blir det en 
tur ut i regnet, før 
det blir muffins og kakao
til lunsj!

HAPPY LØRDAG
♥ 

tirsdag 17. august 2010

"CAFÈLØSNING" PÅ KJØKKENET...


me like


(den står allerede på ønskelisten)


TIL: Randi
FRA: Julenissen

- gjerne to stk om du spør...

lørdag 14. august 2010

INNEDAG I SOLA...

Det dummeste
man kan gjøre en
lørdag morgen er å starte massiv
rydding. Jeg hadde rett og slett
bestemt meg for at bokhylla skulle
ut i dag. Hadde det bare vært så enkelt.. Hylla var selvsagt full av 
bøker og masse leker som krevde omplassering. Det endte som det måtte:
innedag på mor,
men en herlig lesekrok
i bytte!


I MORGEN SATSER JEG PÅ AT RYDDEGENET
HAR LAGT SEG OG JEG KOMMER MEG UT I
FRISK LUFT(UANSETT ER DET HERLIG NÅR
TING ENDELIG KOMMER PÅ PLASS.......)

fredag 13. august 2010

DET ENE FØRER DET ANDRE MED SEG...

Etter
at de små lilla
effektene kom inn i
stuen igjen, passset lampen
med rosa ledning dårlig. "Snekker-
lampa" er kommet opp og bildeveggen
bak sofaen har fått ny LOOK!


SOM SAGT, DET ENE FØRER DET
ANDRE MED SEG...


Dagens tips kommer fra
Kremmerhuset. En glassvase
i reneste House Doctor og
Tine K home stil
(Kun kr.129,-)

GOD HELG!