onsdag 17. april 2013

HAGEFAVORITTER...


...

jeg har såvidt begynt,
med noen små innkjøp til terrassen...

Snøen er borte og hagen ser "så-dær-ut"
etter en laaang vinter! Det trengs noen
oppfriskninger, og jeg har allerede sikret
meg to eksemplarer av ROXÖ lenestol(9) i mørk grå!
Resten av hagefavorittene denne våren er her:


1.//parasoll:ikea 2.//living 3.//roxö stol:ikea
4.//granit 5.//lysslynge:granit 6.//granit 7.//ikea
8.//ikea 9.//roxö stol:ikea 10.//living

..............

Da er det vel bare å vente på varmere vårdager...
Jeg lever i håpet!



13 kommentarer:

  1. Herlig collage med masse god og vårlig inspirasjon. Tenk så godt det blir! :)

    SvarSlett
  2. Herlige collage med masse fint:))

    SvarSlett
  3. Eg o går å drømme om uteplassen nå. Me flytta inn i høst, så det blir første året me får bruka terassen:)

    SvarSlett
  4. There's nothing free nowadays, but insure that you Buy facebook reviews only from the legitimate sources for successful acceptance on the internet. facebook ratings

    SvarSlett
  5. Are you presently trying to ways to accrue worldwide recognition swiftly? You only need to Buy Facebook Followers to get recognized on world-wide-web. buy followers for facebook

    SvarSlett
  6. You need to constantly look for expert and also skilled company that are the apt folks to be hinged on for advertising your organization or items. buy usa likes

    SvarSlett