torsdag 6. januar 2011

SOVEROM...

Jeg synes
mange av "billigkjedene"
har blitt flinkere til å profilere
produktene sine på en fin og delikat måte


Dette bildet er hentet fra Kid, men
kunne like godt ha vært fra et
helt annet sted...

3 kommentarer:

  1. Hei og godt nyttår til deg!
    Helt enig med deg.. hadde aldri gjettet at dette bildet var Kid sitt :) Veldig fint!

    Har ikke vært på besøk hos deg før, så nå skal jeg ta meg en liten runde ;)
    Håper du har en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Det er jeg helt enig i, jeg har bladd i mange reklameblader jeg ellers aldri pleide å se på det siste året. :o) Tydelig at mange har "skjønt det"!

    Nydelig soverom dette her og, flotte farger.

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Jeg er på en måte enig med deg men det som er viktig å tenke på er at profilen til butikken bør komme godt nok frem i reklamebladene.

    For en tid tilbake stylet Jannicke Kråkvik (forøvrig en av mine favoritt stylister) katalogene til Kid og det så ut som det var en katalog for Bolina eller Kvist. Synes at billigkjedene bør ha samme profil på katalog som de har i butikken. Det blir ikke gjort i en del tilfeller og da blir det feil synes jeg. Når du titter i katalogen får du lyst på alt de har brukt av møbler og tilleggsacsessoarer for å fremheve varen de egentlig skal selge. Blir litt frustrert når jeg skal inn i en butikk å handle og ikke finner noe av det lekre jeg så i katalogen. Man kan godt få til å lage fine katalogbilder og utstillinger som står i samsvar med butikprofilen. Jeg jobber selv som eksponeringsdesigner og synes det er flott at de forskjellige butikkene legger mer ressurser i vareeksponering.

    Synes forøvrig at du har en flott og inspirerende blogg som jeg ofte er innom. Er også fascinert av de vakre smykkene du lager.
    Ha en fantastisk weekend.
    Vh Connie

    SvarSlett