lørdag 13. november 2010

♥ SURPRISE......

...for
en overraskelse!

Redaktør Anne Vestad
fra rom123
har plukket ut RoSaLiGa (eller eh, meg..)
som en av 10 finalister på NIB
sin konkurranse:
norske stuekroker
og det i godt lag...
Masse flotte inspirerende
"kroker" i norske hjem! 

glad jeg blir!

Ta en titt innom
NIB og se alle de flotte
bidragene...

Får jeg din stemme,
blir jeg så GLÁ!


(Den fine dådyr-puta har flyttet
opp i sofaen siden sist...
De små sølvskålene fant jeg på
en antikvitetsbutikk i går -
de skinner så fint i mørket
  

Ha en super LØRDAG!
Det skal iallefall jeg ha
(smile)


15 kommentarer:

  1. Gratulerer...klart du har fått min stemme;o)
    Kjempe lekkert...og gjennomført i en stil jeg bare elsker.
    Ha en fin lørdag!
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Velfortjent, du har det gjennomført kanllfint!!
    Nå skal jeg inn og kikke på Nib:)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer, så tøft! Jaja, klart du får min stemme :)

    SvarSlett
  4. Jeg håpet og tenkte du ble trukket ut.Du har fått min stemme!Og du ligger godt ann!!!lykke til

    SvarSlett
  5. Gratulerer! har stemt på deg ;)
    Bildet ditt skiller seg skikkelig ut! Kjempefin stove du har :) Nydelig det fatet med svibler og, enkelt og koselig :) Hilsen Grete

    SvarSlett
  6. Skøn blog du har ... og ja du har fået min stemme.
    God weekend.
    Kh Lone

    SvarSlett
  7. Nydelig! Jeg elsker sofakroken din, spesielt bordet. Du har allerede fått min stemme. Lykke til :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye - DU har fått min stemme:)
    Ha en fin lørdag!
    Klem Ellen

    SvarSlett
  9. Hei! Gratulere så mye.Har stemt på deg.knall fint stue og ikkje minst bilde.Selger du eit likt t meg? hadde vert lykke på jord.Heidi

    SvarSlett
  10. Gratulerer, håper du vinner... jeg har stemt på deg, virkelig digger stilen din!!

    flott gave mannen din fikk...
    klem

    SvarSlett
  11. Jeg stemte på deg! Utrolig flott stue du har ;) Elsker stilen din!
    Hvor har du kjøpt den nydelige lysremsen du har over bildet?

    SvarSlett
  12. Gratulerer supermasse. Ikkje rart at du var trekt ut, for stova di er jo berre dødsfin. Eg stemte sjølvsagt på deg, og reknar med at du drar seieren velfortjent i havn :) Klem frå Linda

    SvarSlett
  13. Kom selvfølgelig over bloggen din på NIB sin side;) Gratulerer som finalist! Du har helt klart fått min stemme! Likte bloggen din kjempe godt så legger deg til i lista mi sånn at jeg kan følge videre oppdateringer her inne:)

    Klem

    SvarSlett
  14. Du er en inspirasjon - du har derfor fått min stemme!:)))

    SvarSlett
  15. Jeg har stemt på deg..synes absolutt du hadde det beste rommet :)

    SvarSlett