mandag 19. juli 2010

LIVING

Living
har salg i
disse dager. De har
utrolig mye fint til
gode priser


Jeg kunne ha tenkt meg et par
av disse TOLIX "look a like"
(999,- for 2)

Skulle vi
ha skiftet ut
spisebordet, hadde
dette vært et godt alternativ.
Jeg kan like det litt
grovt og rufsete
i kantene
(4995,-)


Drømmen
om et lite
sommerhus ved
sjøen, har vi vel
alle? Denne lille sofaen
hadde vært deilig
"å kroe seg i"
med en god
bok
(4995,-)

(I sommer har jeg forresten lest POTENSGIVERNE og
FREDDY dos SANTOS - mitt liv som ganske
god fotballspiller (ja, jeg synes det er litt
morsomt med fotball!)- begge bøkene
kan forøvrig anbefales)


Skulle jeg
hatt en ny sofa,
synes jeg denne er
fantastisk, men foreløpig
er jeg veldig fornøyd
med min Eilersen.
(7995,-)

SOV GODT!

1 kommentar:

  1. Alltids så herlig
    og inspirerende å titte innom din
    fantastisk flotte blogg.
    Min favoritt!
    Blir så glad når du har så mye å by på som i dag!
    Takk til deg;))
    Klem Synne ;)

    SvarSlett