tirsdag 20. april 2010

SOLCELLELAMPER...

En liten streif av sommerfølelse..., iallefall her innefra stuen. Går jeg ut fryser jeg jo nesten ihjel. Brrr, så kaldt det har blitt igjen! Foreløpig henger solcellelampene fra IKEA i greiner på epletreet, men på sikt er planen at de skal henge i "seilet" oppe på verandaen. Litt varmere i været og en mojiito i glasset, så vil de nok gjøre mer nytte for seg enn nå...


(bilde tatt uten blitz)



(bilde tatt med blitz)

Ønsker alle en fortsatt fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Så fine - og så fra Ikea - lurer på om jeg må sende en bestilling til mannen:-)

    Takk for tips!

    SvarSlett
  2. Så fine lamper i epletreet!!
    Håper vi snart får godt og varmt vårvær:))
    Så mange flotte innlegg hos deg, utrolig fint i lekehytten, og puten med den gule bilen var knalltøff!!
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, Randi!
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Velsig flotte lamper som skaper nydelig stemning. Jeg likte veldig godt ørepynten i med keramikkblomsten under. Jeg får undersøke de nærmere på Epla.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei igjen,
    det ligger en ting til deg på bloggen min.

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  5. Hei! Her var det utrolig koselig, så nå har jeg lest og sett meg bakover i bloggen din.Kanskje jeg kan få følge deg?:-) Kom inn her via en blogg som hadde blogget om deg:-) (som jeg ikke finner tilbake til)
    De lampene var kjempe fine i epletreet ditt!
    Ha en go dag:-)

    SvarSlett