tirsdag 9. mars 2010

Sushi +

Jeg skulle bare ut og kjøpe litt sushi, men kom tilbake med både blomster, Lantliv, mandelegg, skål og bok (Kjernesunn mat - forvandler familien på få uker). Nå skal vi bli sunne her - det er aldri for sent! Vi er nok ikke av de aller verste, men man kan alltids bli bedre... Jeg har litt lett for å låse meg fast i gamle rutiner, og det gjelder også for mat. Jeg håper boken kan hjelpe meg litt på vei, og til å tenke litt nytt og alternativt. Jeg trenger nye tips på middager og matpakker....får håpe det hjelper ;)

1 kommentar:

  1. Hihi, ja slik kan det gå noen ganger:)
    Takk for god hilsen hos meg, supertrivelig at du vil legge meg til!
    Du har en herlig blogg som jeg gjerne følger videre!
    Lykke til med boken, den står i hyllen her også;)))))
    Ønsker deg en fortsatt fin-fin uke!
    Klemmer.

    SvarSlett