Viser innlegg med etiketten høst. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten høst. Vis alle innlegg

mandag 10. oktober 2011

JEG FÅR IKKE NOK AV...

naturen:


kongler, greiner, kvist og kvast


GOD HØST!

mandag 19. september 2011

INGEN TVIL...


...høsten er her!
Jeg tenner lys og prøver
å nyte tiden innendørs
...


...man kan si hva man vil,
men høsten for meg er å finne tilbake
til roen i hjemmet, innekos,
puslerier og baking. Masse tente lys
og nye blader...


Jeg ønsker høsten
VELKOMMEN



torsdag 18. august 2011

EN FØLELSE AV....

...
HØST
...

...selv om sola fortsatt varmer
godt på dagene, er følelsen ikke
til å unngå...

avblomstring
annen fargepalett
kaldere netter og klare dager
myke skjerf og varme skoletter


...det er vel på tide å legge
inn en ny bestilling
på PUKKA-te

 

torsdag 14. oktober 2010

Piknique?

Av disse
bildene frister
det med en PIKNIQUE
ute i det fri

Kakao, ost, eplesyltetøy
og HJEMMELAGET knekkebrød


Kanskje det blir
en tur i HELGEN?

Hvilke planer har du?

(bilder av stylist EVA LINDH)