mandag 17. oktober 2011

GRÅTT OG LEKKERT...

...
etsy.com
...




8 kommentarer:

  1. Enig med deg, grått er lekkert :)

    SvarSlett
  2. Herlig, jeg er helt på grått om dagen. Nettopp hengt opp nye grå plisségardiner i stua, og bestilt grå sofa. En overdose grått? Hihi :)

    SvarSlett
  3. LOVE etsy ♥
    Og jeg elsker grått!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    ..tror nok jeg er et lite fargebarn, så jeg må rett og slett ha litt farger hjemme!

    ..men når det er sagt, synes jeg grått er supert å blande inn! Grått kan være så flott!*smile*

    Takker for inspirasjon!
    ...fallt helt for de herlige nøttene der!*sukk*

    Flott dag videre!
    klem fra meg

    SvarSlett
  5. åhh! De nøttene, så søte ♥

    SvarSlett
  6. Har nesten bare grått i huset nå:=) og elsker sort og hvitt interiør også, men må ha inn naturelementer da. Du har så fiiiiin stil....ses kanskje innom min blogg neste gang? Takk for tipset, nå har vi montert bildelister!

    SvarSlett