tirsdag 16. november 2010

TAPETVALG....

..stakkar,
ørebetennelse
er ikke noe å tulle
med altså.. Dagen har
gått med til klapp, klem,
trøst OG KOS...


Langt bak i hodet
surrer tapeter i alle mønstre...
Det er ikke lett å velge,
men har nok en
favoritt..


Dog medallion - black
(Den finnes også som hvit bakgrunn
med sorte hunder)

Sammen med litt robuste materialer
tror jeg nok denne vil gjøre
seg fint bak senga...

Planen er også å få malt gulvet hvitt.
Da gjør det jo ikke så mye å ha
en så mørk tapet på veggen





Og så tilslutt:
I kveld skal jeg feire litt...




2 kommentarer:

  1. GRATULERER så mye med 1. plass i NIB utfordringen, nydelig stue du har!!:)

    Utrolig gøy å oppdage nye blogger, likte din veldig godt! Håper derfor at det ok om jeg legger deg til i bloggrullen min;)

    Ha en fin uke!
    Hilsen fra Lene.

    SvarSlett
  2. Flott valg:). Forstår godt du skal feire. Har en liten give away inne hos meg. Du må gjerne delta:).
    Kos deg i kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett