fredag 20. august 2010

ØKONOMISK JEG?


...nei, det
er nok ikke det
jeg er aller mest kjent
for, tror jeg. Men man kan selvsagt
alltids bli bedre på enkelte ting,
og dette er iallefall en start...


Jeg har nemlig sluttet å kaste
lysstumper! For de som allerede er
veldig økonomisk anlagte er nok ikke
dette noen revolusjonerende idè.
Jeg smiler iallefall lurt for meg
selv hver gang en "stump" brenner
ned, vel vitende om at jeg har
spart litt ekstra penger som kan gå
til ny høstgarderobe!
(FNIS...)

GOD HELG!

PS: til dere som lurer på
fruktkasser, så har plantasjen
på Vøyenenga mange igjen...


2 kommentarer:

  1. Hei. Tittet inn her for förste gang idag og din blogg havnet direkt på favoritter. Otrolig fin blogg!!!!! Ser noen fine bilder, av hva jeg forstår, ditt kjökken. Finns det fler bilder fra ditt hjem eller vil du ikke vise bilder derifra? Her kommer jeg til å titte in ofte. Kjekt.
    Hilsen norsk i Sverige.

    SvarSlett