onsdag 14. april 2010

SALGSKUPP

I dag kom jeg over et fantastisk KUPP! Jeg har lenge hatt lyst på en sort tallerkenhylle, og synes OLIVER sine er de fineste. At home på Lilleaker rydder lageret sitt disse dager og har satt ned masse fint til spotpriser. Plutselig stod den foran meg til 300,- og benken fra samme leverandør til 400,- I tillegg fant jeg en sort lampefot fra Tine K med skjerm fra Senze of Joy til 200,- Fra MATEUS: to store fat, 8 espressokopper, en kaffekopp og en liten te-kanne til 120,- for alt(fullpris; 6306,.) Da begynner det å bli morsomt ;)

4 kommentarer:

  1. For en herlig blogg, med masse inspirasjon! Her koser jeg meg! Har lagt meg til som følger :-)
    Ha en fin dag.
    Cathrine

    SvarSlett
  2. For noen fantastiske kupp, heldig du da:)

    SvarSlett
  3. Å, nå ble jeg missunnelig. For et flott kupp!
    Lenge siden jeg har vært hos At Home nå, kjenner jeg... Flott blogg du har forresten.

    Kari :-)

    SvarSlett
  4. oi,da snakker vi kupp...grattis!!

    SvarSlett