søndag 18. april 2010

MINE BØKER...

Noen interiørbøker som jeg anbefaler... Jeg har noen dusin av slaget i bokhyllen, eller rettere sagt - rundt omkring på mine 21 rammelister ;) Vårt hjem er i stadig forandring, og jeg blir aldri lei av å gjøre om og får stadig nye ideer. Inspirasjonen kommer i hovedsak fra bøker, blader, butikker, cafeer og andre blogger (det finnes så utrolig mange kreative jenter der ute...) 


Styling : Alexandra Villefrance - Margaret M. de Lange
borddekking - la deg inspirere : emily chalmers
R U M : Juliette Berkhout
home : anita kaushal


3 kommentarer:

  1. Kjekt med interiørbøker. Inspirasjon og fornying er kjekt syns jeg! I dag snør det, håper våren snart kommer tilbake. Synne :D

    SvarSlett
  2. Vilken underbar blogg, hit kommer jag att komma igen.

    LiseLotte

    SvarSlett