onsdag 28. november 2012

BASECO...

...
etter en del
runder på hvilket gulv vi skulle
legge, falt omsider valget på
furuplank fra svenske
BASECO...


...det kommer ferdig lutet og hvitoljet,
men jeg kommer nok til å mette det
godt med trestjerners gulvsåpe
med hvit pigment før vi
tar det skikkelig
i bruk

Gulvet kommer i hus i morgen og jeg håper
at det blir lagt ferdig i løpet av helgen
Spennende!

............................

(Jeg har bestilt gulvet hos XL bygg, furuspesialisten
på Hønefoss om andre er ute i samme ærend? Super
servise og behjelpelige med frakt til en
billig penge...)

4 kommentarer:

  1. Det gulvet såg bare heilt nydelig ut,gleder meg til å sjå når det er kommet på plass:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. oi, så flott!!!! kan jeg spør om pris pr km2?

    SvarSlett
  3. Wow, akkurat slikt gulv jeg drømmer om! Kan jeg og spørre om pris?

    SvarSlett