onsdag 30. november 2011

SISTE DAG...

...

i NOVEMBERfør DESEMBER står for tur i morgen...



6 kommentarer:

  1. Fin oppsumering der, Randi! En fin kveld til deg, nå skal jeg på blogg treff til Martha snart. Gleder meg;)

    SvarSlett
  2. Looove your pics ♥
    Fantastiske bilder!!
    Nydelige farger;)
    Delikat, retten og sletten!!

    Får håpe desember blir hvit og koselig ♥

    Klem line

    SvarSlett
  3. Så fiiiine novemberbilder!

    Endelig Desember :)

    SvarSlett
  4. Fina och ljuvliga bilder!
    Så fort tiden går...
    Kram Christina

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Du mixser så fint syntes jeg :)

    Ha en flott 1 desember!

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Nydelig blogg!
    Leeeenge har jeg letet etter den sorte og hvite hyssingen fra House Doctor som du har øverst på mood boarden din!
    Kan du hjelpe meg?:) Hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett