søndag 21. august 2011

I SKOGEN...

...
fant jeg 
denne stubben
...


Med hjul fra ClasOhlson
og lammeskinn fra
Ikea, blir den nå flittig brukt
til små barnestumper som skal
få på skoene selv...

En enkel, billig og bra
sittebenk

...

Teksten på tavlen er det kanskje noen
av dere som har sett før?
Jeg "fant" den inne hos
og klarte rett og slett ikke
å stå for fristelsen til
å skrive den på tavla
i gangen som en hyggelig
velkomst til...


Nå er det snart dags for
"bursdags-kalas" for
mor og barn!


I dag:
Nasjonal minnemarkering for
hendelsene på
UTØYA

Dere er i mine tanker!


14 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og god stemning som alltid her inne hos deg!
    Jeg har et pallebord med stubbestoler rundt ute, kanskje en av dem skal få hjul og skinn og flytte inn?? Takk for tips :)

    God søndag til deg og dine!
    klem Carina

    SvarSlett
  2. Det var ein kjempetøff stubbe stol :) Og for ei handskrift du har da, dama! Eg gleder meg alltid til eg skal inn og sjekka innlegga dine, får så god stemning av dei :) Takk takk :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Flotte bilder - og for en god idè!!
    :-)
    Ønsker deg og dine en god søndag!
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  4. Supersnyggt- gillar ideen. kram Johanna

    SvarSlett
  5. Så fin gang, nå ble jeg inspirert! Her skal vi også i bursdagskalas :) Ha en fortsatt fabelaktig søndag!

    SvarSlett
  6. Vilken underbar idé med stubben! Så fint!

    Ha en skön kväll.
    Kram Elina

    SvarSlett
  7. Superfint och häftigt!!! kanon att kunna återanvända stubben och få den att se så tuff och läcker ut inomhus!!

    kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvarSlett
  8. Alltid like behagelig å dette innom hos deg! Så flink du er til å få til koselig stemning og stilige interiørelementer!! God ny uke!;)

    SvarSlett
  9. Åh vilken perfekt stubbe. Den är underbar! Jättefint! Vänligen Johanna

    SvarSlett
  10. Fiiin stubbe! Jeg ble kjempeinspirert og er på jakt etter en stubbe til huset;))
    Gleder meg alltid til å titte innom bloggen din.
    For ei flott håndskrift du har;)

    Nyt uka!!
    Kristine

    SvarSlett
  11. Hei.

    Lurte bare på hvor sofaen din kommer fra?

    Mvh Aina

    SvarSlett
  12. Kjempe fin krakk,en utrolig god ide til små barnerumper
    Ønsker deg en super skjønn uke

    SvarSlett
  13. Tjo hei!

    Først og fremst må jeg bare si at jeg elsker bloggen din, utrolig flotte bilder du har :-)

    Slike stubber har jeg også laget til vårt fristed på Oppdal, hvor jeg har mest mulig natur. Ønsker deg en flott fredag og god helg ;-)

    Hilsen Vibeke

    SvarSlett