søndag 29. mai 2011

BARNE-TV, KLAR FERDIG....


...GÅ!
Små søte "barne-TV" puffer
fra HK-living
Disse er kjøpt hos Grønn og finnes i 3 størrelser
- dette er den mellomste
Tar du ut puten, får du et tøft brett-bord som
du kan bruke til lys, servering ol.
Smart?


Mellomgangen er endelig ryddet for klær og vesker
Lyktene fra PALMA er hengt opp og eplekassen
fyllt med "sitte-skinn" til hagemøblene


Antique-puten av gamle tepper (India)
finner du blant annet hos Rått & Sanselig,
Milla boutique og Home & Cottage
(size 50*90 og 75*75)


6 kommentarer:

  1. Underbara foton! Ha en fin kväll. Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, blir nysgjerrig på å se mer! Nydelige fargekombinasjoner og valg av interiør!
    God søndagskveld fra meg.

    Hanne

    SvarSlett
  3. helt nydelig , jeg kan nesten flytte rett inn hos deg.
    likte veldig godt den lille benken, laget den selv?kjøpt hvor om jeg for lov å spørre.men må si jeg skal skjekke ut disse små puffene, var virkelig søte.
    søndagshilsen fra meg

    SvarSlett
  4. Du tar så fiiine bilder! Flinkis :)

    Krakkene var suuperfine! Og det samme var plassn i gangen :)

    -Amalie

    SvarSlett
  5. Rustikt og lekker stil du har!
    Takk for delikat titt:)

    SvarSlett
  6. Vilka söta sittpuffar. Har Grönn, någon hemsida? Vänligen Johanna

    SvarSlett