lørdag 26. mars 2011

DESIGN DESTINATIONS....

I dag
kom jeg over
verdens mest spennende bok
- bokstavelig talt

DESIGN
DESTINASJONER
Reisemål over hele verden


Dette er en "murstein" på vel 800 sider
spekket med spennende reisemål over hele verden
Her finner du hoteller, restauranter, shopping,
kultur, spa, nattklubber og ulike
landemerker....

Jeg har bladd side opp og side ned
og fått mange gode tips og ideèr

Om et par-tre dager går
turen til New-York,
og jeg gleder meg ikke mindre
etter å ha bladd gjennom
NYC seksjonen...


(Boken finner du hos ARK til 249,-)

2 kommentarer:

  1. jeg skrev aldri noeutdypende innlegg om New York, men har du lyst til noen siste oeyeblikk tips - saa spoer meg gjerne!!
    God tur - vi hadde det saa fint og jeg gleder meg saan til aa reise tilbake - det som overasket meg mest var hvor mye jeg savnet mannen min - enda jeg hadde en uttrolig fin tur med svigerinna mi - neste gang tar jeg ham med!!!

    SvarSlett
  2. Den boken har jeg snust litt i..fantastisk bok..og tung som en murstein..
    Heldige deg som skal til verdens beste by!!

    Jeg har også en del tips på min reiseblogg om du har lyst å ta en titt:)..

    Ha en super tur:)

    SvarSlett