lørdag 13. november 2010

...SNART FARSDAG...

Først:

1000-takk
til dere alle
for gode hilsener
I morgen skal jeg gå
gjennom alle på nytt og
svare på spørsmål!

(...beklager, av og til kan det
ta litt tid, men dere er ikke glemt!)


I morgen er det farsdag
og mitt bidrag(...til mannen,
-min pappa lever dessverre ikke lenger)
ble overlevert i kveld. Det skal sies at
jeg er håpløs til å holde på gaver...
De blir enten gitt før tiden,
eller fortalt hva
de inneholder


-YOU ARE MY STAR-


Lykt fra Bolina som
passer fint sammen med
♡-lykten fra samme sted!


(..det virket iallefall som
han ble glad...?)


I morgen blir det
frokost på senga og gaver
fra barna...

Hei så lenge!

3 kommentarer:

  1. Gratulere! Ditt inlegg er såå vakkert!
    Så inspirerende og utrolig kult.
    Lykke til!!:)
    klemmer
    eldrid

    SvarSlett
  2. Gratulerer. SÅ velfortjent! Du har akkurat fått min soleklare stemme!!

    Ha en fortsatt fin helg

    Klem Lena:)

    SvarSlett