onsdag 10. november 2010

HJEMME HOS RÅTT & SANSELIG...

Hei igjen,
jeg har vært så heldig
og vært på besøk et par
dager....





Ida
som driver
på Torget i Larvik
bor i et fantastisk
hus fra slutten av
30-tallet


Lyst og luftig,
men med masse små
spennende fargeklatter

LA DEG INSPIRERE!


Friske farger på bilder, puter, lamper og
teppe binder kjøkken og stue sammen.


En antikk krystallkrone er prikken over
i`en i stuen. Matt sort TOLIX krakk
til pianoet - TØFT!



Den ene veggene i trappegangen er kledd
med uhøvlet panel, beiset med sølvbeis
fra JOTUN. Gir en herlig og røff effekt.


IDA:

Tusen takk for fantastisk
gjestfrihet, lang og god frokost,
"girltalk" og kreativt samarbeid!

Jeg kommer gjerne igjen,
når som helst...


Ps: i morgen åpner RÅSA i Stavern
JULE-butikk fra 19-22.
Den er absolutt
verdt et besøk!








7 kommentarer:

  1. For et lekkert hus, og innredning :)

    SvarSlett
  2. SÅ fint og inspirerende!!

    Fin kveld til deg:)
    Marte

    SvarSlett
  3. Kjempetøft hus, liker utrolig godt kontrastene mellom nytt og gammelt! Og tolixene - ønsk, ønsk;)

    SvarSlett
  4. For et utrolig vakkert hus!! Likte det kjempegodt!

    SvarSlett
  5. Nydelig hus med masse lekre detaljer!! Gøy å se!! SÅ må jeg skryte litt av den flotte bloggen din. første hang innom, men kommer snart igjen, klem

    SvarSlett
  6. Så flink venninne du har :-) Akkurat sånn panelvegg jeg ønsker meg i spisestuen. Kan jeg låne bilde hvis jeg linker til siden din?

    SvarSlett