søndag 1. august 2010

ENDRINGER..

August,
September,
Oktober..Høsten
- jeg har alltid likt
den veldig godt. Jeg kan merke
hvordan det klør i fingrene
etter malerkosten. Kreativiteten
og ønsket om litt fornyelse
blomstrer på denne årstiden
(- for min del)

(bilde fra livingetc.)

Jeg har alltid noen planer....
Jeg tegner og planlegger.
Ønske om en ny garderobe
med større og bedre plass!
Peis, - den blir murt
inn i løpet av høsten!
Nytt kjøkken og "litt"
større yttergang.
Alt krever jo god
planlegging med små barn.

(bilde fra livingetc.)

Mitt neste lille "store"
prosjekt blir å male eike
bordet og benken hvit.
- August skal bli den
måneden!

7 kommentarer:

  1. Kunne ikke sagt meg mer enig, Randi:)
    Gleder meg til å ta fatt på alle prosjektene jeg har i hodet, og har jo allerede startet så mått her hjemme også;)

    Fint bilde av deg i margen:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Hei,hei!
    Synd det er slutten på sommeren, selv om jeg liker høsten veldig godt - høstfarger, høstklær, stearinlys, lunhet, skarpere luft.... Her på Vestlandet har vi savnet sommeren i år, så håper "høsten" drøyer.

    Masse lykke til med malerkosten. Det er alltids kjekt med fornyelser. Her er det også en del prosjekter på gang - planlegging her også. Både peis, maling av div og nye fliser.

    Gleder meg til å følge bloggen din videre.
    Kos deg med august og alle prosjekt!
    Klem Kristine :))

    SvarSlett
  3. Spennende planer! Du lykkes nok ;) Du har jo såååå god smak.

    Peis skal inn hos oss også i løpet av høsten.Venter på de siste nyhetene fra NORPEIS skal komme i butikken (har titta på nettet...).

    Lykke til med prosjektene.
    Synne ;)

    SvarSlett
  4. Så kult å følge din inspirerende blogg.

    gleder meg videre.
    KLEM Mathea

    SvarSlett
  5. Er så enig med deg. Prosjekter må til:) Det virker som du har mye energi!
    Ha en strålende mandag!Alltid kjekt å være innom bloggen din:)

    SvarSlett
  6. Åååååå som jeg gleder meg til å følge din blogg videre også;)
    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. Helt enig! Og selv får jeg alltid ny inspirasjon og ser hjemmet mitt med andre øyne når man har vært på sommerferie!
    Bloggen din har blitt vanvittig fin Randi! :-) Stikker innom her veldig ofte!!
    Klem fra Karen

    SvarSlett