torsdag 20. mai 2010

HORN OG ROSA


Jeg synes det er så tøft
med dyrehorn av ulike
slag...


De aller største kan bli litt
for store her i huset,
synes jeg.


Men da jeg fant dette lille
søte fra Rått og Sanselig, var kjøpet 
boks...
Det får ligge her på brettet
fra home&cottage
lenge.


Stuen har gått over i mer
rosa nyanser i det
siste...


De off-white og rosa putene
med fugler på er
sommerlige og
fine...

Det er blikk stille ute i
kveld, så jeg har tent
mange lys i
hagen..


Ønsker alle en fin 
torsdagskveld

6 kommentarer:

  1. Hei Randi:-)

    Så fint det ble med rosa. Det er så herlig farve nå som det snart er sommer. jeg har også fylt huset med herlige pastell farver:-)

    Håper alt er bra med deg, og at du nyter de stille kveldene:-)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!
    Så vakkert :-) Så godt å se at det også er andre "voksne damer" som ikke helt klarer å slippe taket i rosa...
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Connie

    SvarSlett
  3. Kjempefin blogg du har! Jeg har forelsket meg helt i stuebordet ditt. Oi som det frister å prøve å lage noe tilsvarende. Har lenge vært på jakt etter det "rette" stuebordet, uten at det har dukket opp :-) Jeg får vel holde utkikk etter planker med rett patina heretter ser jeg ;-) God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Godt å se at det er flere som ikke klarer seg uten rosa;o) Så flott du har pyntet fatet vi har i butikken også. Alltid masse inspirasjon å henter her inne hos deg.....God pinsehelg til deg og dine. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  5. Hei Randi,

    Så fint bordet i stuen din ble. Hvor har du fått tak i de fine plankene?

    Jeg planlegger nemlig å lage noe liknende selv, men synes paller, slik som bordet på Verket Interiør, blir litt for røft.

    Ha en flott pinsehelg.
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  6. Hei til dere som lurer litt på sofabordet vårt...
    Jeg fant ei gammel sæterdør på en bruktbutikk i Skjåk. Med et par hjul fra BILTEMA vokste bordet fram. Alternativt er selvsagt gamle planker ol. Lykke til i letingen. Det er masse fint resirkulerbart materiale som kan brukes...

    Klem Randi

    SvarSlett